måndag 19 september 2011

Eller så beskriver den verkligheten på pricken

Kära syster, har du tänkt på hur muppig våran profilbild är? Jag inser det varje gång jag kommenterar på någon annans blogg. Och tänker: men så där kan vi ju inte se ut, vad ska de tro? Sen tänker jag: hm, mycket trevligare och mer inbjudande än några glassiga omslagsbrudar i alla fall!

Hur tänker du? Dags att boka tid i studion?

Själv ska jag försöka boka tid hos frisören. Problemet med väldigt kort hår: det verkar sträva efter att inte vara väldigt kort. Förkylningen verkar vara under kontroll i alla fall, efter att ha sovit så länge att jag känner mig helt groggy.

Nu ska jag handla kaffe och sen är det dags för måndagsprojekt!

/Elin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min anspråkslösa åsikt - behåll bilden! Roliga bilder är roligare än glassiga. Så klart.

Kära Syster sa...

Håller med Sandra, tror jag. Eventuellt kan vi ta en ny bild ändå, den vi har är ju rätt gammal den vi har... /A

Johanna sa...

Haha, jag tycker bilder är mycket rolig.