torsdag 22 september 2011

Kaffedate

Eftersom jag liks dricker så mycket kaffe tänkte jag att man kan göra något ordentligt av det. Så jag och Kompis träffades på Johan och Nyströms konceptbutik och drack kaffe, fick ordentlig genomgång av allehanda bryggmetoder av proffset där och drack ännu mer kaffe. Uppenbarligen var vi så uppslukade av vad vi hörde, såg och smakade att jag helt glömde knäppa kort av festligheterna. Det enda jag kan bjuda på är min halvfulla kaffekopp, lame jag vet.




Förutom kaffe pratade vi bröllop. Kompis får väl fortfarande anses vara nygift och förra veckan blev herr Fotograf äntligen klar med bröllopsbilderna varav en hel del har hamnat på fejjan. Smidigt, för på så vis kunde hon ju visa sina favoriter.




Vad vi däremot inte pratade ett endaste dugg om är naglar. Annars ett hett ämne när man hänger med Kompis.

/Anna

1 kommentar:

Lovisa sa...

Ujuj vad svårt det var att hitta henne på Facebook. Bara för att du inte har något fbkonto och inte har vi (bruden & jag) några gemensamma vänner heller. Och självklart har jag glömt hennes efternamn. Come on, jag vill ju också se bröllopsbilderna =]