onsdag 28 september 2011

Kan vi prata lite om Idol, tack

Okej, nytt samtalsämne. Idol. Brukar jag ju följa maniskt, men i år har jag inte sett en enda sekund. Inte läst något någonstans ens. Förrän nyss. Jag kollar precis just nu på något slags kvalprogram.

Så, hur lyder domen? Är det någe bra i år? Några man ska hålla extra koll på? Varför ser Laila så annorlunda ut? Och vem är han som är huvuddomare?

Fatta bra programidé, jag har kollat i tolv minuter och redan sprutar frågorna...

Någon som har några sköna svar?

/Anna

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag och D har kollat! Älskar audition- och slutauditionprogrammen.

Jag kommer ju inte ihåg alla namn men Moa är grym, Amanda har cool röst men kanske att den inte håller, nån Rochana verkar himla artistig och duktig men har kanske inte min stil riktigt (RnB-tjej, hon alltså) och killarna är överlag mycket sämre än tjejerna i år. Finns några små 16-åringar som sjunger som 12-åringar, och säkert några bra som jag glömt.

OBS att jag inte sett något av kvalprogrammen, har missat de senaste tre och ska ev ta igen detta ikväll (på play). Skäms lite nu men det är ju skoj, ju.

Och Laila är väl preggers?

Kära Syster sa...

Tack för genomgången! Jo, småkillarna verkar rätt veka, både med tanke på framträdande och juryns sågningar.

Och Laila, jag såg tillslut att hon var preggo. Men det är något annat också. Jag tror inte hon sminkar ögonbrynen lika hårt?

Bra input, diskussionen får gärna inte fortsätta med Lailas make up.

/Anna