fredag 30 september 2011

Långpromenad

När jag ändå var i krokarna efter att ha friserat luggen (jag tjatar, jag vet, men jag kan SE igen) tog jag tag i presentkortet på HM och köpte en kasse skrä... jag menar välbehövliga bastoppar. Men efter det var jag tvungen att kolla läget i personligare butiker. Alltså, jag är verkligen ingen snobb, men just HM är inte min favorit. Handlar hellre till exempel här (fast i dag bidde det ingenting efter lite sund eftertanke):


På vägen hem (fast ska man vara noga tog jag en skön omväg) tittade jag in hos Sandras hovleverantör Plezuro och pratade en stund med den mycket trevliga butiksinnehavaren. Handlade ingenting där heller, det får bli nästa gång när jag inte har med mig en skämmig HM-kasse. Det är verkligen en butik i min smak, vackra kläder som ramas in av en lika genomtänkt inredning. Det allra mesta är designat av små, svenska märken och snart släpps den allra första, egna butikskollektionen. Ambitiöst och spännande!

Lånade bilden från plezuro.se
/Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hörde talas om en ny klänningleverans nästa vecka. Typiskt. Jag har ju sagt att Plezuro måste stå still medan jag är utomlands.

Kära Syster sa...

För du kommer ju bara ha det ljuvliga utbudet i New York att välja på... stackare...
/Anna