lördag 17 september 2011

Ledig!

Läs och förundras, här är artikeln från Dalarnas Filmfestival som jag är med i!

Hybrisen har inte riktigt släppt än, jag jobbade i butiken idag och det är möjligt att jag råkade lämna artikeln uppe på varje dator jag kom åt (men det kan alltså också vara en överdrift). Och att jag inte protesterade särskilt övertygande när min kollega envisades med att printa ut den och sätta på kylskåpet i fikarummet.

Resten av helgen ska jag vara ledig. En hel dag tillsammans med herr Fotograf! Där har vi något att fira med jubel och fanfarer.
Fotograf: Klockar Mattias Nääs
/Anna

5 kommentarer:

Elin sa...

SNYGG bild!

/Elin

Kära Syster sa...

Jag krävde att få se den i förväg, luttrad som man är. Den duger abslut. /A

Johanna sa...

Men alltså, så himla coolt det här. Grattis igen! Klart att artikeln ska upp på jobb-kylen, det är ju givet liksom =)

Sofia sa...

Superfin bild!

Kära Syster sa...

Tack! Posen var allt annat än naturlig och det stod ett gäng bredvid och kommenterade välvilligt, men fotografen var proffsig och trevlig (och det slutade med att vi pratade en hel del om journalistisk etik och han propsade på nolltolerans mot att ändra en bild i photoshop. Och då blir man ju lite skakig: Va? Kommer du inte fixa till mitt svettiga nylle, etc). Hursomhelst, det slutade ändå väl tycker jag. /Anna