fredag 16 september 2011

Nu försöker lådan och jag dämpa vår hybris

Hur det gick under prisutdelningen kanske någon undrar?
VI VANN, VI VANN, VI VANN!



Jag hade nog väntat mig ett pris, om jag ska vara ärlig. Men inte FEM! Jag hade till slut så mycket blommor och pokaler att jag fick hjälp av världens coolaste tjejer som jag träffade att packa ihop allt i en låda som någon skaffade fram. Tjejerna fick ta hand om blommorna, det kändes inte rättvist att släpa med dem på tåget till Stockholm.



Efter prisutdelningen krävde Dalademokraten ett långt samtal och jag tror att fotografens bilder blev helt okej. Ska bli spännande att läsa repotaget.



Nu sitter jag och lådan med priserna på tåget, rätt ense om att Borlänge är ett toppenställe.

/Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

1000 GRATTIS! :D :D

Vad roligt! Mödan värt, liksom!

Kära Syster sa...

1000 tack! Mödan är mycket värd när man blir så uppvaktad. Nu är jag sjukt inspirerad att ta tag i ett nytt projekt! /Anna