tisdag 27 september 2011

Plötsligt händer det eller vem bryr sig om vilken dag det är?

Högstadieminne: Jag och Hanna hade musik som elevens val och vi sjöng "Only you" tillsammans, jag sjöng överstämman. Jag kommer inte ihåg vem som spelade till, men vi stod där på scenen i tegelaulan med klädda stolar med varsin mikrofon och repade. Jag tror inte ens att vi någonsin hade en konsert. Jag var lång och gänglig, vi hade båda tandställning och skrattade ofta hysteriskt tillsammans. Livet var lovande och skrämmande och korridorerna i skolan var milslånga. Jag vet inte om du läser den här bloggen Hanna, men den här låten tillägnar jag dig.

Only you by Elin Jonsson

/Elin

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Snyggt arr! Och älskar att sången är så effortless. Vackert! /Anna

Johanna sa...

Älskar din röst.