måndag 24 oktober 2011

Allvarligt, vad är det för mening med att vi är två?

Nej! Jag var ju precis på gång att skriva ett inlägg, med punktlista och allt, utformat som en officiell inbjudan! Känner mig lite förekommen. Och min lista var nästan på pricken likadan som din! (Hade du med filmmanus? Jag tänkte till och med också på "Stolthet och fördom"!) Bara en sak: jag tar din promenad och höjer med vandring. En halv dag på sörmlandsleden, i idylliskt landskap (medtag lämpliga skodon). Vad sägs?

Nu har jag i alla fall med tanke på att det är grått och kallt och jag inte har haft en lugn stund på vetintenär bestämt att det är synd om mig idag. Så nu väntar scones, kaffe och filt!

/Elin

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

"Vetintenär" låter ganska lika som "veterinär". Och ja, jag skriver en kommentar på mitt eget inlägg.

/E

Kära Syster sa...

Jomen lite låter det som veterinär. Faktiskt.

Vandring it is! Kängor?

Ledsen att jag förstörde dina inbjudningsplaner. Man kanske kan få en i alla fall? Du får bestämma datum...

Kaffe och scones och filt låter underbart! Och som min lördagsmorgon:) Njut av att vara själv och ledig! Det gör jag... Fast nu är det visst dags att ta tag i bokskriveriet.

/A