fredag 21 oktober 2011

Bloggat är lovat är bloggat är sant, var det någon klok som just sa

Jo, visst har jag skrivit alltid. Jag lyckades förvandla ett bra avsnitt men som saknade syfte, genom att utöka sagda avsnitt med några hundra ord och gav det på så vis både en stark plats i berättelsen och ytterligare briljans. Ja, jag gillar verkligen att upphöja mig till skyarna, än sen då? Det har jag alltid gjort, inget konstigt med det, fråga min familj (t ex Strumpan), de är vana.

Nu är det ganska mörkt, men jag har faktiskt varit väldigt gråklädd idag. Och med väldigt menar jag mörkgrå.


Och med mörkgrå menar jag att det inte syns så tydligt. Inte någonting faktiskt.


Inte ens mössan syns, typiskt. Det ser bara ut som att jag har en lustig frisyr. Däremot syns det att jag måste klippa luggen till veckan. Det kan ingen missta sig på.

Jag är glad i alla fall för nu ska jag göra fredagsmysmat.

Inga kommentarer: