måndag 24 oktober 2011

Och äntligen kommer bildbeviset!

I lördags var jag alltså på invigning för Studio T! Eller egentligen fotodelen av Studio T, de jobbar med musik och uttryck också. Vi åt en massa chokladbollar, drack en massa te och tog en massa (såklart) bilder.

Här är några av de hundratals bollarna jag hade rullat
Vi hade en frågetävling där första pris var att få vara modell på allra första bilden, och gissa vem som vann! (Tjejen med inside-information såklart)


Den allra första

Den kanske femte

Notera invigningstemat.
Nu ska jag ägna resten av förmiddagen åt att redigera texter till hemsidan, studioT.se (fast den ligger inte ute än). Jag är nämligen självutnämnd sekreterare!

/Elin

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Ja! Äntligen bilder! /A

Kära Syster sa...

Och-och-och! Kanske anlita Studio T för den där headern jag tjatar om?! /A