måndag 24 oktober 2011

Som om där inte fanns någon morgondag

Jag tänker lite på höstlovet nästa vecka. Lillstrumpan är ledig och jag ämnar besöka henne i den lilla staden. Det kommer att bli hur fint som helst!

Hittills har jag tänkt ut följande:
1. Vi ska skriva en låt
2. Vi ska skriva ett filmmanus
3. Vi ska gå långa promenader i höstsolen
4. Vi ska strosa i staden med varsin kaffemugg i händerna (eventuellt är den här punkten ganska influerad av Gilmore Girls)
5. Vi ska äta en massa god mat
6. Vi ska fika mest hela tiden
7. Jag ska skriva bok, påhejad av Strumpan
8. Vi ska titta på Stolthet och Fördom, tv-serien, 6 timmar lång
9. Vi ska hälsa på hos Studio T
10. Vi ska ligga skavfötters i soffan och läsa böcker

Känn dig fri att lägga till, Strumpan! Som jag ser det finns det oändliga möjligheter för hur vi kan utnyttja några dagar tillsammans.

/Anna

Inga kommentarer: