torsdag 10 november 2011

Outad och klar

Japp, ni hörde det från Syster Yster: jag är djupt nedgången i de musikaliska träsken för tillfället. Hemskt upptagen! För upptagen för att sova, tydligen, för i natt låg jag vaken och lyssnade på låten jag jobbar med som snurrade runt, runt i öronen. Lite som att ha en karusell i huvudet. Händer det författare också? Jag kommer ihåg fenomenet från när jag var liten och under en period spelade mycket dataspel med en kompis. Helt harmlösa spel, men jag kunde ligga sömnlös i timmar och för min inre syn se den där lilla figuren springa hit och dit och plocka poäng.

Så jag är lite rädd för att börja dagens insats, skulle verkligen behöva sova i natt. Men, som ju har bloggats, jag har ju lovat provlyssning i morgon kväll. Så... på med fiolerna!

/Elin

1 kommentar:

Kära Syster sa...

HURRA! Och du, sova kan du göra i helgen. Åh, vad jag längtar till i morgon! /A