torsdag 10 november 2011

Vi borde prata mer om glass

Jag kommer liksom inte över hur bra det är. Lika imponerad varje gång. Och ganska sockerstinn...

Rensar mina stackars öron med lite Purcell (som i renässanskompositören) och hoppas att det fixar sömnen. Verket är långt ifrån klart (snälla, såga inte min barnsliga mixning!) men har man lovat/bloggat så har man. Äsch, ursäkter, scmursäkter! Det är skitbra, jag är hur stolt som helst och bryr mig inte om vad ni säger. Så det så! Och nu när jag ändå är igång och bestämmer saker så bestämmer jag att jag kommer att sova som en gris i natt. Eller ko, eller vem som nu sover bra.

/Elin

1 kommentar:

Kära Syster sa...

Jag vet att det kommer att vara skitbra! Vi ska inte säga något annat. Dessutom snokar jag efter studio nu så vi kan göra en riktig inspelning sen! Och film såklart. Det som inte finns på film finns inte... Ingen press nu! /A