fredag 25 november 2011

What´s up kroppen?

Vi har inte varit så överens i dag, kroppen och jag. Jag var pigg och ville göra saker, kroppen var trött, värkte och ville absolut inte göra saker. Så vi kompromissade, kontoret på förmiddagen tills det inte gick längre och sedan hem och äta värktabletter och lunch och sova en stund på soffan.

I helgen ska jag jobba i butiken, så det är väl lika bra att ladda upp sig, antar jag.

Har skrivit några rader också, det har jag faktiskt. Och konstaterat att Greta Garbo i sin ungdom såg ut som en blandning mellan Gwyneth Paltrow och Kirsten Dunst och kunde vara ganska grov och ful och rolig.

I kväll blir det uppladdning av annat slag, det ska städas lite till och så ska det advenstpyntas! Och lagas god fredagsmat. Vad sägs om det, kroppen. Du får allt hjälpa till lite nu.

/Anna

Inga kommentarer: