torsdag 8 december 2011

Är det inte det ena så är det det andra. Eller tredje.

Så, vad hände efter min sköna lyxmorgon (undrar ju förstås alla)?

Jo, jag pinnade mig iväg till föreställning, åt alldeles för dåligt (litet tema här på bloggen, va?) och detta i kombination med stressig vecka samt andra månatliga tillstånd ledde till att magen slutade fungera. Ni vet, så där så att det blir lite otrevligt i samband med toalettrelaterade besök, särskilt när man är instängd med en nervös skolklass på en liten teater. Men, jag klarade kvällen, tog mig till jobbet av ren pliktkänsla idag men gick hem tidigt och la mig på soffan där jag fortfarande sitter. Magen verkar bli bättre, men nu bara:

Ont i halsen. Eller, rättare sagt, ont i min högra halsmandel som varit the size of a golfboll sedan jag hade halsfluss i gymnasiet. Japp, så kan det vara. Och jag som ska åka till hemlandet och gå på inflyttningsfest i helgen! Men, plan: om jag går och lägger mig nu och sover en sisådär elva timmar borde jag vara frisk när jag vaknar, va? Please?

/Elin
- ur klagobloggen

Inga kommentarer: