fredag 9 december 2011

Extra, extra

Häromdagen, när jag satt på buss och åt en halv macka för att hämta kostym och rekvisita och sånt, slog sig Liza Marklund ner på sätet framför. Och jag tänkte: vad i hela världen gör Liza Marklund på en fullproppad buss?

Nyss, när jag gick upp i trapphuset efter en vända i tvättstugan, kom Mark Levengood in genom porten och passerade mig när jag låste upp dörren för att försvinna upp någon våning till. Och jag tänkte: vad i hela världen gör Mark Levengood i mitt hus?

Om det hade funnits en möjlighet att få svar på ovanstående frågor hade den naturliga teasern varit: read all about it...

Nu nöjer vi oss istället med att konstatera att Liza ibland väljer att åka kommunalt och att Mark har somliga ärenden som bara kan uträttas i en bostadsrätt i Kristineberg. Fullt tillräckligt.

/Anna

Inga kommentarer: