torsdag 8 december 2011

Utan bildbevis på min skolköksuniform

All heder åt skådespelare!

I dagens reklaminspelning fick jag en liten roll (som mattant, tänka sig!) och efter sjuhundratusen omtagningar som alla efterföljdes av justeringar i form av när jag skulle titta var, exakt hålla kroppen och "tänka-känna", har jag en ny respekt för skådespelare. Jag kan inte ens tänka mig pressen att addera repliker till det också. Nåväl, resultatet kan beskådas på stockholmsbiografer i januari, om jag förstått det rätt.

Dagens gulligaste var min motspelare, en alldeles bedårande fem-och-ett-halvt-åring. Vi kom mycket bra överens!

Dagens roligaste var dagens första: brandmannascenen. Den var också dagens vackraste med morgonsol och blommande nyponbuske. Behöver jag påminna om att det är december.


/Anna

Inga kommentarer: