onsdag 25 januari 2012

Kaffehög

Plötsligt hade jag visst bokat in lyx-lunch och lyx-fika samma dag, vilket innebär att jag idag åtminstone har landat på kontoret mellan alla raster. Under lunchen fick jag ännu mer födelsedagspresenter och själva fikat blev jag födelsedagsbjuden på. En rätt bra dag, med andra ord.

Läget just nu: Borde åka hem för att hinna i tid till lyx-(okej, rätt random thaihämt-)middagen, men är rätt sprudlande efter massa koppar kaffe på två rosterier (hence lyxfika, tänk kaffeturné) och helst skulle jag vilja sitta och skriva i några timmar nu.

Se, det går inte.

Till middagen hör nämligen ett stycke middagsgäst/mötesdeltagare. Det är nämligen dags att ta tag i tv-serie-skapandet igen och ikväll ska vi ha årets första möte!

/Anna

2 kommentarer:

L sa...

Ha ha! Nu fattar jag. Undrade först vad den där högen med kaffe hade med saken att göra...

Kära Syster sa...

Jojomen, ibland får man till det...:)

/A