tisdag 17 januari 2012

Ta-daa!

Vad tycker hon om vitt? Tråkigt? Ljust och fräscht?

Jag hann precis återställa alla mina specialinställningar i Blogger-mallen som jag gjorde för den förra mallen (och som såklart var så briljanta att man vill bevara dem för framtiden in i evigheters evighet och så vidare) och så var det dags att gå hem för dagen så fortsättningen följer, som man säger.

Storebror väntar på mat där hemma så det är bara att bege sig. Tur, för annars löper jag stor risk att bli gnällhungrig.

/Anna

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Och jag som trodde att det var datorn som inte laddade sidan klart! Jo, det där med fräscht är inte riktigt våran grej, va? Jag väntar på de blommiga tapeterna.

/E

Kära Syster sa...

Jag blev så less på saker vid sidan om och städade rent... Men vi behöver verkligen lite färg!

/Anna