tisdag 20 mars 2012

Inte snuvig, bara snuvad

Måste erkänna att jag hade sett fram emot att sitta hemma i sängen och tycka synd om mig själv hela dagen idag. Kanske läsa och slumra och skriva lite och sova middag och sådant också.

Men vaknar man frisk så gör man (och ja, jag kände noga efter om jag kanske ändå inte hade en gnutta feber, men även om jag var lite varm var det inte tillräckligt) så jag har skrivit på som sjutton.

Hur mycket sa du att det var, sa du? Pöh, ingen aning.
Jag ska redigera en text så att den blir läsbar och fin, men överallt ser jag att det saknas viktiga övergångar och mittemellanscener. Och dokumentet bara växer och växer vilket gör att det bara blir ännu mer att redigera. Intressant va?

Den där sjukdagen ja. Jag kanske tar den ändå sisådär om två veckor.

/Anna

1 kommentar:

Kära Syster sa...

Yey, frisk! ...eller MÄH!...? Jag blir förvirrad nu. Jag står på din sida i alla fall, ska du veta.

/E