onsdag 28 mars 2012

Klockan är nio, slut på jobb

Okej, kanske inte. Men dags för kaffe. Vad jag har gjort den här timmen? Åh, ni vet, lite av varje. Tittat lite på veckans planering, stängt den igen. Öppnat tråkiga betygsdokument och ojat mig lite. Städat toan. Sminkat mig och torkat håret. ... Gjort kaffe.

OCH, och och, fått mail från bästa vännen i USA som jag ska hälsa på om mindre än två veckor (!!!). Hon ba: Ja, det är ju ganska svalt nu, 25 grader, vi funderar på vad vi ska göra när du kommer, vi kan ju åka till den här roliga staden, eller så kan vi åka till den här häftiga platsen, och så måste du träffa alla de här schyssta folksen och jag ba WIII!

Jag har inte tid att jobba, jag måste packa. Och marinera mig i brun-utan-sol.

/Elin

1 kommentar:

Kära Syster sa...

WWIIII!

Lyllos, lyllos, du kommer att ha det så sjukt bra!

Jag jobbar förresten på påskdagen, så jag är hemma när du kommer. Så vet du. Tänkte vinka av dig iklädd förkläde och vifta med vit näsduk. Blir bra?

/Anna