söndag 25 mars 2012

Sådärja, då var alla klockor justerade

Eventuellt kan jag ha sovit en gnutta oroligt i natt på grund av stress över den där förlorade timmen. What to strunta i för att hinna med allt och helst vara utsövd ändå liksom? Utsövd kunde jag glömma visade det sig. Naturligtvis.

Försöker nu ta itu med det där bokmanuset igen (jepp, det kommer att tjatas friskt om den saken på den här bloggen i exakt en vecka till) men blir lite distraherad av att titta ut på huset tvärsöver gården med alla fönster som fortfarande är fördragna. Jag gissar att det är för att det är söndag, folk är lediga, tar sovmorgon och allt sånt där jag verkar ha glömt hur man gör.

Men jag har fått förmiddagsfika i alla fall.
Och på jobbet idag serveras det våfflor. Inte dumt alls!


Skriva-skriva-skriii-hiva!

/Anna

Inga kommentarer: