fredag 16 mars 2012

Utvärdering dag 5

Jamen visst har jag klarat utmaningen bra den här veckan! Utmaningen som alltså handlade om att gå upp tidigt och skriva på bokmanuset, men vars officiella utgångspunkt var: "klarar man sig verkligen på bara sju timmars sömn?"

Här är nog en förklaring på sin plats. Jag har alltid varit en sån där hopplös människa som behöver mycket sömn, helst nio timmar. Men samtidigt går jag alltid upp på morgonen om jag har en tid att passa, oavsett hur länge jag har sovit, om jag till exempel har jobb inbokat. Så Fotografen utmanade mig att bara sova cirka sju timmar varje natt en vecka. Och oj! Det gick ju hur bra som helst!

Så svaret är JA. Dessutom har jag nog snittat färre timmar ändå och ändå varit pigg hela dagarna och bara tagit en endaste liten minimal tupplur.

Ser fram emot nästa vecka...

/Anna

Inga kommentarer: