fredag 25 maj 2012

Jobbe?

Det är tydligen rätt dåligt med uppdateringar här och jag kan bara tala för mig, men desto livligare är det på twitter these days, just saying.

Det har fallit sig som så att jag jobbar några dagar med att planera filminspelning och jag kan inte nog understryka hur nöjd jag är med upplägget att reka inspelningsplatser (Ute! I solen!) just den här veckan. Naturligtvis hoppas jag på samma lika underbara väder när det är dags att filma om exakt en vecka, men sånt händer aldrig.

Tja, värre kunde man ha det en fredagsmorgon än att skumpa på trevlig buss med solen redan så högt att man tror att det är förmiddag, på väg till idel vackra platser. Det enda orosmolnet: undrar om det finns kaffe där?






/Anna

2 kommentarer:

L sa...

Jag är så glad att se att mormors väska får vara ute på äventyr! Mormor älskade äventyr. Lycka till med allt!

Kära Syster sa...

Ja! Den är en sådan underbar färgklick till allt! Älskar!

/A