söndag 3 juni 2012

Jag är nog tuffare än somliga tror

Ville bara säga hej, tack för omtanken och visserligen regnar det, men det går ingen större nöd på mig.


Knasigheterna väger upp när man filmar, om man säger så. Som till exempel när vi lastade in likkistan i bilen igår.


Eller när ljudkillarna pimpar stand in-bebisen. (Kom igen, det är kuuul ju!)


Fast det är klart att det nog hade varit lättare att göra en solskenshistoria om solen verkligen sken.


Men rekvisitan är hur vacker som helst och det som är ätbart är sjuuukt gott (vilket vi vet eftersom den här doptårtan var halv när den bars bort från inspelningsplatsen igen).


Ska jag vara riktigt ärlig är jag väldigt trött efter två mastodontdagar. Förhoppningsvis blir det kortare dag idag, men framför allt filmar vi bara en vecka och jag vet att när allt är klart kommer det att kännas som om bara ett ögonblick har passerat.

Tystnad tagning!

/Anna

Inga kommentarer: