söndag 2 september 2012

Butiken+bio+middag+picknick = helgen som gick

Men var tar helgerna vääägen?

Om jag tar den som nyss varit som exempel skulle jag gissa ungefär här:

  1. Butiken. Där ligger rätt mycket av mina helger. För jag jobbar tydligen på helgerna.
  2. Bio/soffan hemma. För att jag ägnar tydligen rätt mycket tid åt att kolla på film på helgerna. Till exempel: Easy A, The Bourne Identity, Haywire.
Ja, och så är det någon middag här och någon fikadejt där och så lite att göra på kontoret och vips! är det måndag igen.

Den här helgens bubblare på listan var lätt DEBUTANTBLOGGSPICKNICK! Jag susade in när halva styrkan (uppskattar friskt, har ingen aning om hur många tappra som sågs från början) hunnit droppa av. Jag var kraftigt försenad på grund av mycket kunder i butiken (vilket såklart är roligt, chefen). Och jag hann ändå lära känna tre bloggare, fråga ut två författare och stämma en träff till bokmässan. Fantastiskt!

/Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad trevligt att träffas :) Debutantbloggspicknicken var väldigt lyckad (trots att jag blev attackerad av minst tre bevingad monster aka insekter).

Anonym sa...

Vad roligt! Mycket lyckad picknick med andra ord! :-)

Kära Syster sa...

Wilma: kul att hitta till din blogg också!

Helena: det är underskattat att träffa andra människor med skrivklåda. Plötsligt blir man förstådd liksom...

/Anna