måndag 24 september 2012

Dejterna, jag glömde dejterna

Jag har förstås bokat in lite folk att träffa under mässdagarna, vilket jag ser väldigt mycket fram emot. Mestadels är det … nä, det är faktiskt BARA folk jag ser väldigt mycket upp till, så vad de tror att de ska få ut av att träffa mig vet jag inte riktigt. Så, då var det sagt. Jag är i och för sig hyfsat socialt begåvad och rätt charmig (eller för att använda ett outslitligt uttryck från min lektör: MESTADELS BEDÅRANDE), så jag kan nog se till att de här människorna inte ångrade att de gick med på en dejt med mig.

Sådärja.

Är det någon annan som läser här som jag borde träffa i Göteborg till helgen?

/Anna

2 kommentarer:

Sandra sa...

Inte visste jag att du såg så mycket upp till mig! ;) Hi hi hi ...

Kära Syster sa...

Sandra, Sandra, du skulle bara veta.

/Anna