onsdag 26 september 2012

Skithöga klackar

Någon har googlat sig hit med sökorden "skithöga klackar". Det tycker jag är komiskt. För eftersom vi båda är rätt skithöga, har vi sällan skithöga klackar. Men nu, när jag just bestämt mig för vilka skor som ska med till bokmässan och kanske ännu mer vilka som INTE ska med, börjar jag ändå tänka om. För det är ju rätt kul med skithöga klackar, ändå. När jag tänker efter är fördelen med att åka i egen bil att utrymmet är i det närmaste obegränsat. Det innebär att man kan ta med sig saker som "kan vara bra att ha" "utifall att". Och ändå få plats med skitmånga böcker på väg hem. Håhåjaja.

Mina skithögaste. Snart på en mässa nära dig.
/Anna

4 kommentarer:

Terése sa...

Åh, skitsnyggast!

Jag äger inga skor med högre klack än 2 cm. Jag såg ett par killers på Scorett idag, men man kan ju drömma. Mina fötter är inte gjorda för snyggskor.
Men jag har tajta byxor ;-)

Mvh, känga, sneakers, stövlett med låg klack. Check.



Amanda sa...

"Bara dom har rem! Glöm aldrig det - rem!"

- Camilla Läckberg till mig i fjol

Kära Syster sa...

Terése: Hehe, tajta brallor = killer det med.

Amanda: Rem – check!

/Anna

Sandra sa...

Oj oj oj. Jag ser att du inte planerar att röra dig mellan mer än tre, fyra montrar, alla i samma zon. :)