lördag 13 oktober 2012

Bara för att alla undrar

För att alla ska få sig en god natts sömn kan jag meddela att pitchen är överstökad och ingen dog. Den gick till och med mycket bra. Inte sålt-projektet-till-högstbjudande-bra, men det var å andra sidan aldrig meningen heller.

Det jag tar med mig från helgen är en hejdundrans massa goda råd och tonvis av inspiration. Hilfe, vilka smarta projekt de unga tjejerna jag har hängt med håller på med. Framtidens filmare for sure.

Det är dags att utveckla mitt filmmanus från grunden! Fast inte nu alltså. Sitter nedkrupen i hotellsäng och dricker te och äter godis ju. Är mycket upptagen. Ska eventuellt läsa bok också, läsardagen till ära. Och inte tänka det allra minsta på pitcher.

/Anna

2 kommentarer:

Susanne B sa...

Undrade! Bra att det gick bra. Och nu ska vi se om jag lyckas bevisa att jag inte är en robot för att få in den här kommentaren. Misslyckas alltid vid första försöket här hos er :-)

Kära Syster sa...

Blogger suger för krånglig ordverifikation. Men ännu mer utan. Tack för att du tar dig tid och energi och slänga in ett par ord här trots det!

/Anna