fredag 12 oktober 2012

Hej Falun!

Tydligen blir man alldeles mör och slut i huvudet av att
1) åka tåg hela förmiddagen och
2) äta lunch i flera timmar samtidigt som man
3) pratar intensivt om det man gillar bäst: film, litteratur och kvinnor i maktpositioner


Jag är inkvarterad i hotellrummet som är mitt hem under helgen och skulle behöva sätta fart med pitchen inför presentationen i morgonen. Alltså skitsnabb fart. Men det verkar som om jag måste ge mig ut på stan och handla duschcreme och sånt för att rensa skallen och skaka av mig det rastlösa krypet i kroppen. Alternativt lägga mig på den mjuka sängen och ta en tupplur.


Det blir en sväng på stan.

/Anna

2 kommentarer:

Vilse sa...

Lycka till!

Kära Syster sa...

Tusen tack! Är för tillfället sjukt oförberedd vilket gör mig sjukt nervös. Kan bara bli bättre alltså.

/A