tisdag 30 oktober 2012

Hjärta, smärta och... fjärta?

Medan min stackars syster kämpar med att inte dras med i Gleevågen surfar jag längst upp på den! Jag skissar på ett manus till en film som ska vara precis så klichéfylld, sångutbristande och känslospäckad. Här har jag gått i tio år och tänkt att mitt bidrag till världen ska vara djupt, svårt och ytterst subtilt, men hallå? Go with the flow, säger jag nu för tiden.

Sen om det blir någon film, det får vi se. Men det är ju kul att drömma, vilket som av en händelse är hela temat också! (Vad annars...)

Så nu ska jag sitta uppe halva natten och komponera cheesy sånger.

Kanske äta lite till av den här också?
/Elin

2 kommentarer:

Terése sa...

Pröva gluten och laktosfritt.

Och era flatulensproblem är ur världen.

Kära Syster sa...

Ja Strumpan! Ja!

/A