fredag 16 november 2012

Okej, dags för lite taktiksnack

Efter det nedslående resultatet av gårdagen (då jag visserligen skrev ett kort kapitel, men alldeles förlorade meningen/målet/innehållet), tar jag till mig Vilses råd i kommentarerna.

Sitter således med bakbundna händer vid datorn för att göra en snabbgenomläsning av hela manuset, från början.

(Haha, den meningen innehåller minst två galenskaper: 1; jag ska alltså lyckas med konststycket att läsa igenom hela rubbet UTAN att börja redigeringspilla samt 2; ska den här snigelläsaren verkligen lyckas läsa EN HEL BOK på mindre än en dag och därefter komponera slutet? Tillåt mig: Hahahahahahahahahahahahahahaha!)

*sansar mig*

– Sumo, slå i gong-gongen!

/Anna

1 kommentar:

Kära Syster sa...

DÄR är inställningen. Och om inget annat hjälper, tänk på middag! Hjälper alltid för mig.

/E