söndag 9 december 2012

Ni har väl noterat...

...att det är Anna-dagen idag? Vilket förr i tiden innebar att det var dags att lägga lutfisken i blöt, men nu på senare tid har den kommit att handla all about Anna.

Mitt förslag är att vi firar detta festliga tillfälle med att göra något Anna-relaterat, som att bära fancy skor med sjukt höga klackar eller kanske läsa en dikt till ljudet av en speldosa?

Själv äter jag en massa godis (det kan ha förekommit glass också) framför tre avsnitt av "Veronica Mars". Det kändes lämpligt.

Grattis kära syster på namnsdagen!

/Elin

1 kommentar:

Kära Syster sa...

Å men tack kära syster! Ätit mängder med godis och dessutom glass har ju jag med, så det är mer än passande denna dag. Höga klackar är svårt i det här vädret, men visst. Jag säger inte nej om någon ställer upp. Läsa dikt till speldoseplinkeplonk får mitt hjärta att smälta alla gånger...

/A