torsdag 28 februari 2013

Plezuro-nyheter

Här kommer dagens lovord till en favoritbutik jag handlar alldeles för sällan i.

Jag var iväg en sväng på kollektionsrelease på Plezuro ikväll med Sandra (som helst av allt klär sig enbart i Plezuro-kreationer) och vi möttes av en fullproppat butik. Så kul!

Gästdesignern Johanna Nordlöfs klänningar faller inte mig riktigt i smaken (önskar att jag skulle kunna ha spets och blommigt, men det går liksom bara inte), fast där fanns som vanligt mycket annat fint. På grund av trängsel får jag dock gå och klämma ordentligt på allt nyinkommet en annan dag istället. För min del lockade utställningen med prints av Sofia Johansson mest. De hängde högt och syntes tydligt och bra. Och så är jag svag för prints. Sedan kom jag hem, kollade in Plezuro-bloggen och bara men åh! De fina kuddarna! De syntes liksom inte i butiken under ett lager av jackor. Fågelmotivet var min absoluta favorit på väggen. Som kuddar blir det ju bara ännu bättre.

Bild lånad från Plezuro-bloggen.
Jag råkade förresten ha på mig mitt enda Plezuro-plagg ikväll, på grund av att det är det skönaste jag äger. Så här ser den ut! (Sandra, det är en twentyeight days into September, kanske det bästa namnet ever!) Fast när jag har den på mig ser jag betydligt lyckligare ut än modellen på bilden, bara så det inte blir några missförstånd.

/Anna

1 kommentar:

Sandra sa...

Ja, vilket härligt ställe detta är! I kväll ska jag premiärbära en svart klänning som jag köpte där för ett par månader sedan eller så, och i dag var jag över och köpte ett par örhängen som passar till. Happy days!