torsdag 21 mars 2013

Upp och ner, ut och in

Det blev ingenting skrivet idag. Ingenting att tala om i alla fall.
Däremot blev det lite ringa-runt-och-maila folk för ett jobb.
Ett långt mail med kreativt förslag till uppdragsgivare för ett annat jobb.
Blanda-färg-hitta-skruv-prismärka-våffeljärn-stå-i-kassan för ett tredje jobb.

Sedan fick jag skjuts hem och pizza till middag.
För att det är fredagskväll hos mig idag.
För att jag stänger butiken i morgon kväll (klockan 20) och inte kommer att orka äta annat än flingor till middag.
För att jag ska jobba i butiken hela helgen.

Jag har fortfarande några mail kvar som borde ha skickats för det första jobbet men det får tyvärr vänta till i morgon bitti.
Jag är rätt nöjd med fredagskvällen som den är.

[insert bild på ostbågar]

/Anna


Inga kommentarer: