tisdag 23 april 2013

Den Stora Nedräkningen: TISDAG

Gah! Det är som om jag står still i den första tredjedelen av bokmanuset. Trampar och stampar. I och för sig styr jag upp saker som är superviktiga att introducera på rätt sätt så att andra saker kan uppstå i andra och tredje akten med större kraft. Men ändå! Vill komma framåt mycket fortare! Håller nu tummarna för att det inte är lika mycket att göra i resten av boken. HAHAHAHAHA!

Känner mig smått galen här.
Är så outsägligt tacksam över alla heja-rop i kommentarerna.
Det. Ska. Gå.

/Anna

6 kommentarer:

Andra intryck sa...

Klart det går! Du har gjort en stor del av jobbet redan, bara en liten liten bit kvar!

Kära Syster sa...

Aaaaahhhhh! *flåsar och kämpar, kämpar och flåsar*

Tack!

/A

Vilse sa...

Klockan är tjugo i tio. Hur har det gått? Tappat andan efter allt flåsande, eller lyser flitens lampa än? Kram!

Kära Syster sa...

Vilse: Var tvungen att avbryta för andra aktiviteter ikväll. Nu är jag tillbaka, laddad med tekopp och pyjamas, men vi får se hur mycket det blir gjort innan jag stupar. Ett av mina favvoprogram är dessutom igång, Top Gear. Svårt att skriva till det, försöker förhandla till mig lite tystnad av maken, men men. Det är en liten lägenhet vi samsas om...:)

/A

Pernilla Alm sa...

HEJA HEJA! I hear you sister!

Sandra sa...

Te, godsaker, mikropauser för att titta ut genom fönstret! Då går det som en dans!