onsdag 15 maj 2013

Det är på skrivmingel det händer

Har spenderat aftonen tillsammans med skrivande människor, minglat och lyssnat på författare. Mycket inspirerande! Ann Ljungberg bjöd in och det var lika välbesökt och välordnat som alltid. När jag precis var på väg därifrån hann jag träffa debutantbloggaren Annika Estassy. Det var tur, för jag fick med mig den här:


Nu vill jag spendera natten med att läsa och skriva. Det riktigt kliar i fingrarna efter en sån här kväll. Men jag ska såklart sova. En dag i morgon också och allt det där..,

/Anna

3 kommentarer:

Andra intryck sa...

Vad kul! Har varit på ett av hennes tidigare mingel som var inspirerande för mitt skrivande.
Lycka till med fortsatt redigerande!

Anonym sa...

Det var jättetrevligt på minglet och kul att ses - igen...tydligen ;-)

Kära Syster sa...

Andra intryck: Det är någonting magiskt med att träffa andra som tänker på samma saker som en själv. Att prata om sånt man annars bara har på insidan är verkligen oslagbart.

Anna K: Haha, nästa gång vi ses kanske vi känner igen varandra!

/Anna