fredag 18 oktober 2013

Ny antagonistinspiration

Lillstrumpan är hemma och snorar idag. Jag har beordrat sängläge och alvedon. Fast nu sitter hon och kollar på Hell on Wheels, årets mest smutsigaste tv-serie. På alla sätt och vis är den smutsig. Och helt fantastisk. Fast kanske allra mest fantastisk är karaktären "the Swede". Han spelas av Christopher Heyerdahl och ja, han har norskt påbrå. Han har samma insmickrande och vänliga sätt som Christoph Waltz har, men det råder ingen tvekan om att han är kapabel till precis vad som helst.

Såhär trevlig har jag aldrig sett honom...
Uppdatering: Jag hann uppenbarligen inte posta inlägget innan jag var tvungen att skynda mig till rekvisita- och kostymförråden för att plocka ihop grejer till inspelning nästa vecka. Under tiden har Strumpan sminkat bort febern och dragit till Uppsala. Ikväll spelar hon där med Lureena och jag ska bara jobba färdigt, sedan åker jag dit jag med!

/Anna

Inga kommentarer: