fredag 15 november 2013

Om ni tycker att jag låter lite osammanhängande så är det nog sömnbristen och ett musikaliskt maraton som spökar

Sjunga Brahms' Rekviem: check! Jag har legat vaken med ångest över det den här veckan, så det känns bra att det är över. Och gick bra! Tenorerna på raden bakom tog i så öronen fladdrade, som det ska vara. Och nej Anna, jag spelade inte in med telefonen. Jag hade nog med att sjunga rätt.

För övrigt har jag suttit och googlat på hur jag ska få fast luckan på diskmaskinen igen, och hittat en massa hjälpsamma manualer över hur man packar korgarna. Tack, IKEA! Men jag tror jag hittade rätt, det verkar vara precis så svårt som jag trodde. Får se om jag får ett ryck innan jag går och lägger mig.

Jag börjar bli trött på röran här hemma, man får liksom ingen ro. Hoppas helgen ger tid att röja lite!

/Elin

Inga kommentarer: