fredag 8 november 2013

Tjejkväll i Birkastan

Efter middagen igår, åkte jag till Rörstrandsgatan och träffade SandraPlezuro. Några av butikerna i området arrangerade tjejkväll med öppet extra länge, rabatterade priser och vin och choklad att mingla runt med. Hos Plezuro hittade vi nya kollektioner och fantastiska smycken. På Rosie sökte jag noga igenom galgarna och hittade tillslut den tröja jag tidigare suktat efter ligga på en pall rakt framför näsan.

Klänning! Tröja!
Guldskimmertröja hänger över stolen.
Baksidesrosett på klänningen.
Butikerna drivs av engagerade kvinnor som är värda all uppmärksamhet. På Plezuro träffade jag också Andrea Gruvmalm (men ni hör ju, namnet!) som driver Andrea G Design och jag är mycket spänd på att se vad hennes klänning går för. Jag tänker mig nämligen att den kommer att fungera lika bra att sitta och skriva gruvberättelser i som att ha till bokmingel.

/Anna

1 kommentar:

Sandra sa...

Mycket trevlig shoppingkväll! Kände mig dessutom osedvanligt gränslös, rent ekonomiskt … ;)

Burit något av plaggen än?