torsdag 20 februari 2014

Paket!

Just som jag redigerade den läskigaste scenen i Urmakaren dunsade posten ner på hallmattan så jag hoppade till. Och kolla! Där fanns ett jättefint paket från Lugn. Det ordnar sig.-utlottningen som jag vann!

Ett kort låg i med en personlig hälsning av Liv om varför hon tycker så mycket om just den bok jag fått: "Det är en fin berättelse om hur det kan räcka med någonting litet för att man ska trilla ur sitt vanliga liv." Visst blir man nyfiken?



Jag har läst en eller två böcker av Erlend Loe tidigare och gillar jättemycket. Doppler har jag däremot inte läst och eftersom den är så föredömligt tunn skulle jag gärna ta med den som reslektyr. Kanske i slutet av mars när jag ska en sväng till Finland. Fast mer troligt är att jag kastar mig över den här hemma innan dess.

Å, vad den ska få ligga framme och bara vara fin!

Tusen tack Liv!

/Anna

2 kommentarer: