tisdag 1 april 2014

FÖRLÅT STRUMPAN, FÖRLÅÅÅT!

Du behöver inte hålla en i n t e r v e n t i o n.
Men i kväll såg vi de sista avsnitten.
(Jepp, det var dubbelavsnitt.)
De hade allt och lite till.
Du kommer att förstå när du ser.
Tveksamt är dock om du kommer att förlåta mig.
Med tiden kanske.
Om jag går på alla dina konserter.
Lånar dig scenkläder.
Skrattar åt dina skämt.
Ja, på alla sätt och vis höjer dig till skyarna.
Men vänta.
Känns det inte lite bekant?
Hmm...
Det måste bero på...
... ATT JAG REDAN GÖR ALLT DET DÄR!
Så skärp dig.
Var istället glad att jag inte spoilar något.
Förresten lovar jag att aldrig mer se nya HIMYM-avsnitt utan dig.
Berg out.


/Anna

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Äsch, då! Men om vi ser dem tillsammans lär du ju låtsas att du inte har sett dem. Om du vill att jag ska prata med dig igen, alltså.

/E

Kära Syster sa...

Hehe, deal!

/A