tisdag 8 april 2014

Hej disciplinen, ska vi ta tag i mitt liv nurå?

Egentligen borde jag verkligen ta tag i skrivandet nu. Det har skjutits tillräckligt på framtiden efter att jag fick nytt jobb och samtidigt ett par manus att lektörsläsa och skriva ordentliga omdömen om. Igår kväll lämnade jag in det sista och det firade jag med att se sista avsnitten i sista säsongen av 24, så nu är det tomt i kalendern under några timmar mitt på dagarna och, förstås, på kvällarna.

Ska verkligen försöka att inte sjunka för djupt ner i soffan och fastna i någon annan tv-serie som stjäl tiden för mig.

Scandal, sa ni?
Nähärå, det tittar jag a p s o l u u u t inte på. Interå. Nänä.

/Anna

2 kommentarer:

Vilse sa...

Hur går det? Du skriver, va? Du måste ju komma ihåg våran masterplan på världsherravälde och stafettpinne-överlämning vid årsskiftet. Go, go, go!

Kära Syster sa...

HUR KUNDE JAG GLÖMMA BORT VÄRLDSHERRAVÄLDET?! GAAAHHHH!

*skriver in reminder i telefonen*

/A