söndag 14 september 2014

Yr

Det finns en hel del som får mitt huvud att snurra denna söndag. Mest påtagligt - och minst metaforiskt - är att befinna sig i stadiet där förkylningen satt sig på öronen. Jag har bokstavligt talat yrsel när jag ligger ner. Det kommer och går, men tvingar till inte mycket nytta alls. Och när man suttit ner hela dagen (förutom när man tog sig till vallokalen och därefter släpat sig mellan soffa och kylskåp några gånger) är man inte särskilt trött när man borde sova. Tankarna dansar jenka och det är ungefär så ofokuserad jag är just nu.

Hur det går i valet kan jag inte påverka längre.

/Anna

3 kommentarer:

Lugn. Det ordnar sig. sa...

Krya på dig, Anna!

/Liv

Vilse sa...

Blir det någe bättre? Yrsel och förfärligheter. Lägg huvudet på kudden och dröm dig bort till nästa vecka, när en frisk, pigg Anna minglar bokmässan runt. Kram!

Kära Syster sa...

Tack! Vi ses väl på mässan nästa vecka allihop?!
Till dess är jag tillbaka på 110%...

/A