fredag 3 oktober 2014

Happy friday!

Och vi har ju för bövelen GLÖMT att önska Glad Oktober här på bloggen, så det kan vi väl fira lite idag också? Jag firar även att jag startat min första FB-grupp, har på riktigt haft lite teknikångest över det men nu är den up and running. Så by the way, bor ni i Stockholm, är mellan 20-40 år, behärskar lite notläsning och vill sjunga i kör, hör av er! Jag sjösätter detta projekt nästa vecka, mest som en ursäkt att få öva mina ledarskills och dirigera lite mer. Men det kommer att bli kul, jag är himla rolig att hänga med.

Annars tar jag nog helg när som helst nu, gick och la mig alldeles för sent och gick således upp så sent att det inte riktigt är någon poäng att försöka göra något idag. I eftermiddag drar jag till Nyköping och hänger med mina peoples där och går på skördemarknad! Och på söndag ska jag gå och se Ane Brun med bästisen, det kommer som en glad överraskning då jag helt hade glömt bort att vi hade bokat det.

Fint med fredag.

/Elin


Inga kommentarer: