onsdag 5 november 2014

Dags att klaga lite

Jag tycker att jag har hållit ut länge och tappert, det tycker jag faktiskt. Så det här är mest för att jag inte har något annat att blogga om. Med det sagt:

Jag är så SJUUUK!

Och jag är så FUUUL!

Och internet laggar jättemycket, så efter tre avsnitt av Vänner blir allting helt osynkat och så måste jag gå upp från under filten i fåtöljen och fixa det HEEEELA tiden! (Lite som att streama på 90-talet, faktiskt)

*paus för snytning*

Och näsan rinner så jag kan inte skriva ett helt blogginlägg utan att behöva SNYYYTA mig!

Fast annars? Ganska skönt. Är allmänt lite trött på att göra saker.

/Elin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig Elin! Lider med dig och hoppas du blir frisk snart! Tur du hann med Danmark först i alla fall tänker jag... Här blev vi av (typ) med två stora halsmandlar i måndags, så jag hoppas det ska göra att det blir mindre snörvel och febrigt framöver. Ett tag i höstas blev jag nästan chockad om jag för en gångs skull var på jobbet.. Nu har det lugnat sig lite. Det var så kul att hinna prata lite med dig (och A) när ni var hemom. Ser fram emot nästa gång! /KarinS

Kära Syster sa...

Men nääääääjjjjjhhh! Det var inte så här det skulle bli! Krya på dig och kämpa inte emot, var sjuk så det står härliga till så kanske det går över snabbare? Ja vi säger så.

/A

Kära Syster sa...

Tack för det, det värmer faktiskt här i min sjuk-bubbla...

Karin, absolut att vi måste hinna träffas mer nästa gång!

/E

Vilse sa...

Du får klaga hur mycket du vill på att du är sjuk - det är den förkyldes rätt - men jag måste stampa med foten och ryta ifrån lite grann om det går bra.

Du är INTE ful. Inte alls. Inte ens nu. Inte någonsin.

Klart slut.