onsdag 1 juli 2015

Grattis på första juli!

På midsommarafton blev det sommar (uppe i Djuptjärn) och sen dess har det liksom varit så (för mig som sedan åkte söderut). Jag är så galet tacksam för midsommar i år; vi grillade, åt alldeles för mycket, läste i solen, var vakna för länge, gick promenader, testade löp-gränserna, klappade får, fyndade på loppis, åt glass, hälsade på kossor, paddlade kanot, tog ett dopp och körde f r e a k i n g hjul-last-are!

Sen skulle jag bara jobba två veckor till innan det var dags för semester och de två veckorna snurrar bara fortare och fortare och jag vet faktiskt inte hur jag ska hinna färdig med allt jobb tills på fredag eftermiddag.

Därför, Midsommar 2015, ett återseende:

Utsikten från berget bakom huset
Folk att hänga med i midsommartid 
Traditionsenliga lagtävlingar
Sjösättning 
Med kusin-fru bakom
Bagarstugan 
Strax efter att vi tagit en svängom
Kattfot
/Anna

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Så himla fiiint! Längar dit!

/E

Skriviver sa...

Låter ju fullkomligt underbart! :D