måndag 21 mars 2016

Blinddate

Förra veckan hände något storslaget: jag träffade två bloggvänner varav den ena jag aldrig sett irl förut och det var alldeles sagolikt!

Sedan dess har jag försökt formulera nåt klokt kring det hela, men det enda jag kommer fram till är det var så surrealistiskt och fint att jag vill säga åt hela världen att genast skaffa bloggkompisar!

Som Liv sa: att lära känna någon bloggledes är att lära känna någon från insidan.

Som Linda sa: vilken energi man får!

Samtalet skedde över en cirka två timmar lång hotellfrukost och var lite som kommentarerna till ett synnerligen välskrivet och intressant blogginlägg med rubriken "skrivandet, livet och allt det andra." Så välbekant, så nytt.

En frukostklubb är född!

/Anna

5 kommentarer:

Emmelie sa...

Åh vad roligt!

Kära Syster sa...

Emmelie: Javisst! Tror du känner igen dig... :)

/Anna

Skriviver sa...

Tjohooo! :) Det var verkligen GRYMT.

Kära Syster sa...

Skriviver: Och mer blir det!

/A

Lugn. Det ordnar sig. sa...

JA! Mer blir det. Det är det grymmaste av allt faktiskt. :-)

/L